yagmurrrra kişiye göre değişiyordu cnm benim 4 gebeliğim tek yumurta ikizi hamileyim 33.3 bizde hereket etmeye başladı kar bak gör son zanlara yakın biri bir tarafa çekiyor biri bir tarafa kolay bir hamilelik değil ikiz sabaha kadar oturuyorum kizlarim gece olunca başlıyor sabah ezanina kadar ne sağa ne ala yatamiyorum sona doğru geldim şükürler olsun ama baya beni zorladı yıprattı 78 le hamile kaldım 60 kg indim yemek yiyemiyorum sürekli miydeye baskı var bende herkes aynı oliyormu bilmiyorum ama beni zorluyor kizkarim in s sağlıkla doğumlar nasip etsin cuma günü gidip gün alicam artık