hllbk99 Zaten düşecek hemen direk düşmez 2 güne regli olursunuz..
9 değerle direk nasıl bebek demiş doktorunuz anlamadım ..
Ortada ne kese var ne bişi ..
Zaten beta yeni yeni yükselirken düşüşe geçmiş yani ..
1000 değer altı değerlerde kimyalsal gebelik diyorlar doktorlar ki sizin değeriniz 9 dan 5 e düşmüş ..
O yüzden 2 güne betanız 0 olur ve regli olursunuz..
Sağlıksız döllenmeyi vücut adetle birlikte atıyor ..
Ya sperm kalitesizdir ya da yumurta o yüzden kimyalsal gebelik oluyor 2 kez başıma geldi biliyorum aynısını yaşadım ..
Hakkınızda hayırlısı olsun