Gule1- Selamün Aleyküm kızlar.ikiz gebeyim. Doktor sezaryen dedi. Ama acaba teklif etsem yatış verip suni sancıyla filan yaptırır mı var mı böyle bir uygulama
yagmurrrra Gule1- çok riskliymiş galiba kordon birbirine dolanabilirmiş ikisi kafa aşağı olamayabilirmiş falan bende mecburi sezaryen olucakmışım😣 bence doktoruna güveniyorsan diretme vardır bir bildiği
Bebegim3444 Gule1- benm doktorum da pozisyon uygunsa ancak normale alabileceğini söyledi ama galiba biraz tehlikesi var. Bir bebek cikinca diger bebek boşlukta kaldığından direk dönüyormuş. Onu da tehlikeye atmak istemiyorum galiba direk sezeryana giricem bende.
Ayce09 Gule1- neden riske atmak istiyosunuz sancınızda yok suni sancıyla bi çocuk doğurmak bile stresli sancın olur olmaz belli değil o süre zarfında bebekler strese girer riske girmeyin hiç
Gule1- yagmurrrra doktorum da aslında normal doğuma meyilli birisi konuşmalarından öyle anlaşılıyor hatta biri ters gelse bile manevra yapıp döndürüp doğurtabiliyoruz demişti bi defa. Ama tabi bilemiyorum bi görüşeceğim yine de
Hsrt80 Tehlikeli olabilir ben de ikiz hamileyim benim zaten bir makat biri baş gelisli şuanda 33.3 35 haftamda sezaryanla alinicak riks atmayın sonuna gelsik şükürler olsun rabbim hepimizi kurtarsın ins bir Ağrı’da göz kapatıp açınca ya kadar