Bence gidin bir nst çekilir hiç değilse. Benimde çok hissettiğim ağrılar yoktu 35+1 de çarşamba günü gittim nst de ağrı çıktı doktor alttan çatı muayenesi yaptı ultrasonda bebek kafası çok aşağıdaymış şükür açıklık yoktu ama ağrılar için serum taktırdı ilaç verdi 2 kere nst çekildi sonuncuda artık ağrılar biraz daha az çıktığı için eve gönderdi bu cuma gene kontrole çağırdı