Seval0sevall bat 15 ise hamile olman imkansız çünkü daha 15 gün var ve tahminen dün bugün yarın daha yemi yumurtlayacaksın hcg testi yaptığına emin misin belki yumurtlama testir ve o zaman çift çizgi çıkması normal yumurtluyorsun ama hamilelik için çok çok erken erkeninide geçtim imkansız mesele benim bat 4 Kasım bugün gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı kan verdim daha yeni başlayan bir gebelik aramızda 11 gün var benimkisi bile silik çıkmışken seninki hiç çıkmaz canım bilimsel olarakta imkansız yani o yüzden açıklama yapıyorum bu günleri değerlendir inşallah adet zamanında haberi alırsın