Mzgnn0234 Beyzanury1234 Masallah kilosu gayet iyi bence. Benim 35+2 3300 dü. Suan 37+3 6 kasımda ikinci sezeryan olacam. Geçen hafta 36+5 gittim 3.630 du
ikibaloglanannesi Benim 35.haftada oğlumun kilosu 2500′dü. 37+0′da doğdu(küvezd girmedi) 3000 kiloydu doğduğunda. Tabi hastaneden çıkarken kilo kaybı oluyor -200 gram kilo kaybı olmuştu ama şükür 1 aylık olduğunda 4500 dü kilosu🤗