Mhr34 Seher3838 37 haftalığım şu an midem cayır cayır 🙄 sizin haftalarınızda çok yoktu benim ama normaldir.
Seher3838 Mhr34 hafta ilerledikçe iyice artıyor o zaman eyvah çok kötü ya mahvoldum ben şimdiden ne zaman geçer ki
Mhr34 Smhaa_61 ayy evet gaviscon kullanıyorum ama son zamanlarda o da çok az fayda ediyor🙄 siz kullanıyor musunuz?