Aradım doktoru bir problem yoktur kanama yoksa dedi ama yatıyorum iğneleme hissi hala devam ediyor gerildim biraz da üzüldüm umarım bir şey yoktur cuma renkli ultrasonu var magnezyum yazdırayım çok sağolun içimi rahatlattınız bebeği hissediyorum Şuan tekmesini ama o iğne batma hissi tedirgin ediyor beni