gokcefruz Hanımlar selam, 6000 lik kan sulandırıcı kullanıyorum ve doğuma kadar devam etmek zorundayım.Doktorum spinal anesteziyi tansiyon düşebilir diye geneli önerdi.Aranızda genel anestezi ile sezeryan olan var mı?