Kubrasengul benimde 4 haftalıkken kanama degilde lekelenmem oldu sonra doktora gittim kesede göremedi alttan muayene etti göremedi bir hafta bekledim sonra bildigin kanama yaptım gittim başka doktora kese görünüyo dedi ulturasyon resminide verdi 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi pazartesi gitcem işte hayırlısı inş kalp atışınıda duyarım