Kubrasengul adet olacağım ilk günü test yaptım emindim kendimden hamile olduğumdan ve pozitifti bir gün bekledim ertesi günü kan verdim 196 çıktı buda bir buçuk haftalık hamile en fazla bir buçuk banada garip geldi doktorada yani adet gününde bakamama tağmen hcg nin biraz daha üst olması gerekirmiş en az iki haftaşık kadar sonra tabi huylandık üç gün sonra usg bakalım dedi tamam dedim kan da ver istersen dedi vermedim hcg iki katına çıkması zorunlu çünkü iki günde aonra usg gittim kese oluşmaya başlamış diyemiycem varla yok aradı alttan bakayım dedi erken dedi git beş gün sonra gel dedi beş gün sonra zor bela alttan gördü ama çok yavaş ilerliyor kese şeklide bozuk gibi tutunma yeri çok aşağıda vs iyice paikolojim gitmişti zaten sonra böyle böyle kalp atışı görcez gel yok kese büyümüşmü gel yok bebek içine düşmüşmü yok yolk sac kesesi oluşmuşm diye diyr haftalarca denedim bekledik progestan alttan üstten kullandım en son boş gebelik dedi 8.haftama girdiğimde geç döllenme dahi olsa bu kadar geridende gelemez dedi bir ayı geçkin olmaz dedi sonra ben dayanamadım tabi sordum kürtaj olmasam gelirmi bir haftaya vs hayır dedi çok istiyorsan bir hafta daha bekle ama dokuz hafta biterse kendi düşmez oyüzden kürtaj olmak zorunda kalırsın progrstan bırak ağrı olur ama atarsın dedi gerçektende ağrım oluyodu arara bel ve kasık gaz sıkışması gibi son hafta ümit bitti bende ve ilaçları bıraktım lekelenme kahverengi pıhtı şeklinde geldi acile gittim daha öncede gelmişti 6.haftada progrstan ve iğne olmuştum prulotn depot tu ismi yanlış yazmadıysam bu kez geliyodu kesin emindim düşürüyodum gittim son kez kontrole düşüremiycekmiian dedi ağrıya dayanamadığımı söyledim kürtaj oldum 9 haftalıkken ve Allaha şükür şimdi bayabi ara verdim doktor okadar ara verme yumurtalık tembelliğin olur demesine rağmen sekiz ay geçti istediğim ayda hemen tuttu maşallah şimdi 30.haftadayım sebebi ise işte kromozomal olur genelde boş gebeliğin beyninde aıkıntı çıkacağıa sakatlık vereceğine hiç kenetlenmemiş kromozomlar genler birbirlerine hatalı döllemiş daha iyi daha hayırlı öyle olmasından falan dedi haklıydıda vücut çok güzel bir mekanizma hatalı olanı atmaya çalışır rahim herzaman dedi sende sakın yıpratma kendini demesi kolay diceksin ama ben boşuna yıpratmışım dedim sadece çok erkenden bütün akrabalara söylediğime pişman oldum her kafadan bi ses çıktı sakın öle bi hata yapma iki ay bekle istediğin zaman yap olucak illakş sıkıntın yok sonuçta