Annaa Arkadaşlar benim tarihe yakın olanlar var mı doktorunuz doğumu tahminen hangi tarihe söylüyor? Ben devlete gittiğim için kendimce hesapliyorum sezaryan olacağı için ..
abnw Annaa benim normalde 11 mart ama geç döllenmeden dolayı 18 mart olarak kaydettiler doğum icin de 20 aralık demişti
Hsrt80 Annaa 12 Mart devlete gidiyorum ikiz olduğu için benim erkekn alinicak sezaryan büyük itimal 35 le 36 arası cuma gidip kan vericem amaliyet hazırlıkları için ins. Artık anestezi uzmaniy ne zamana musaitlik olursa alicak
Annaa Ayy çok şaşırdım tarihlere 🤭çünkü ben kendi adet tarihime göre Ocak gibi hesapliyordum Google’dan ,ama sezaryan olacağı için heralde aralık sonu gibi olur diye tahmin ediyordum. Ozaman desenize benim de aralık ortası veya başı gibi doğum olur 😮😮