Babykuzucuk bnmde ilk gebeliğim ben de bunu merak ediyorum ama hissettiklerin çevremde gördüğüm kadarıyla tamamen doğanın akışına uygun
Yemek konusunda zorlanmaman için fazla fazla yapıp sıcakken kavanoza koyabilirsin 3 ay bekliyoe dolapta mesela mercimek çorbası taze fasülye pırasa ıspanak (nohut kuru fasülye bunları gaz yapmaması adına eşine yedirirsin) bi gün tavuk kızartırsın fırına atmalık pratik şeyler yaparsın yanına pilav makarna
aklıma bunlar geliyor yemek yapamadığımda çok kolaylıyor kavanoz olayı özellikle
Salatayı da 2 3 günlük yaparsın tuzlamadığın sürece bişi olmuyor (domates salatalık koyma ama onlar dayanmıyor)
Üzülme geçici bir süreç canım bebeğinin tadını çıkar kaç kişi bu hayalle üzülüp duruyor Allah’a şükür bize nasip etmiş Allahım 🤲🏻