glcgzm Saat 1 den beri ara ara giren kasık ağrısı bel ağrısı var bebek karnımda sertleşiyor duşa girdim geçmedi. Dayanılmayacak gibi değil ama ilk kez bu kadar uzun sürdü sıklaşmasını mı bekleyim napayım bilemedim ilk gebeliğim
Goncadgy glcgzm benimde bu şekilde başlamıştı regli olacakmış gibi ya da usutmus gibi plates topunda ve duşta geçirdim çoğu vakti kasılmalar düzene girince gittim
Minnak6789 glcgzm 36. Haftada banada byle oldu normal eğer 20 dkkada bi düzenli gelip kasılmalar dkkası dusuyorsa dogum baslamıstır.
_emineyavuz Goncadgy bugün kontrolüm vardı nst çekildi sancılarım baslamis alttan muayene yaptı doktorum eve geldikten 3 4 saat sonra akintimda kahverengilik vardı nişanım mi geldi yoksa Altan muayene ettiği için mi napmaliyim
Goncadgy _emineyavuz evet nisaniniz geliyor bence acele etmeyin benim kasılmalar 2 dk da bir e düşünce gittik hastaneye belinize sicak su torbasi bağlayıp plates topunda ziplayabilirsiniz bana çok iyi gelmişti ebe ile anlaşmistim evde belime masaj yaptti Allah bi avazda kurtrsin sizi
minikpatik _emineyavuz hem nişan hem muayene kaynaklı olabilir ama suyunuz gelmedikçe telaş etmeyin bence nasılsa pretamüre sayılıcak bir hafta değil 39 olmuşsunuz zaten
minikpatik glcgzm 37 haftadan öncesini prematüre sayıyolsr öyle olsun istemiyorsanız bi acile gidin doğum sancısı çünkü belli ama korkulcak bi hafta değil kesinlikle