Nurhatice01 Aralık 11 de sezeryan doğum yapacağım dr uygun gördü yapan varsa yazabilirmisniz kuveze girermi doğum tapan varmı
Hacerozcn Nurhatice01 37+0da dogurdum 8 agustos zorunlu oldum kizimin gelisimi durmustu 1997 dogdu ve kuveze girmedi cok sukur iyi dusunun iyi olsun saglikla kucagina al🌸
Selen01 Nurhatice01 37+2 de doğdu, 1 saat gözleme aldılar. Sonra bize getirdiler bı sıkıntı olmadı. Doğmadan önce baya sancı çekmiştim ondan dolayı almış olabilirler diye düşünüyorum.
Ceviz6550 Nurhatice01 37+4 de sezaryan doğum olmuştu kuveze girmedi direk yanımdaydı herhangi bir problemde olmadı çok şükür
ikibaloglanannesi 37+0 da yaptım oğlum girmedi.🙏🏻 37.haftadan itibaren genel de girmiyorlar. Zaten kilosu 2500 üzeri olunca ve ciğerlerinde sıkıntı olmazsa girmiyorlar.
Hopefulmom Nurhatice01 37+3 de doğdu kızım 2.700 doğdu küveze girmedi haftanız iyi korkmayın Allah yardımcınız olsun