Merhabalar mayıs ayında boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum. 1 ay sonra annemi kanserden kaybettim. 1 adet dönemi korunduk daha sonra eşim şehir dışına çıktı 1 ay daha yoktı. Yani toparlarsak 2 ay sonra kadar Şuan hamileyim rabbim bana teselli olarak yavrumu yolladı. bugün ilk ultrasonuma girdim ve girmek dahi istemiyordum yine aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için ama Allah a şükür 6+1 de kalp atışıyla beraber bebeği gördük. Bu yazıyı benim gibi kafasına takanlar için yazıyorum İçinizi ferah tutun. Boş gebelikten sonra daha kolay hamile kalınıyor . İlk gebeliğim 1 buçuk sene sonra oluşmuştu.