Selcanunal2004 inşallah canım korkma O bağışlasın sana, Allah rahimdir rahmandır inanç olsun gerisini rabbim en güzel şekilde yapar, ben 26 yaşındayım ve çok emindim çocuğumuz olur diyordum eşimde böyle bi rahatsızlık çıktı hiçte korkum yok çünkü biliyorum rabbim kulunun dualarını karşlıksız bırakmaz her vakit namazlarımızı eşimle kılarız ve duamızı ederiz rabbim bi gün o sevinci bize de yaşatacak bu inanıyorum, sizinde bu inançta olmanız temennisiyle.