cansureissss stres yapma canım
Ben ilk test sonucunu öğrendiğim gün kusmaktan çok kötü hastanelik olmuştum
Bu süreçte herşey stres emin ol
Ne zaman bırakırsan o zaman rahatlarsın
4.5 yıl denedim ben
Malesef 1 kimyasal yaşadım başka olmamıştı.
Herşeyin vakti ve saati var unutma
Ve stres bu süreçte en büyük düşman