İyi aksamlar kızlar.
Yarına sonunda şükür randevum var. Ama aklımı kemiriyor resmen sizce ne olabilir başına gelen var mı yada. Kötü bişey çıkmasından da korkuyorum.
Bundan 3 ay önce önce kalp sıkıştı ateş basmaları oldu. Bu geçti sonra gece uyandım kıpırdayamıyorum sağ bacagım uyuşuk felç gibiydim.5 dk sonra düzeldi.
Ondan sonra konusmakta zorlanmalarım basladı. Dilim dönmüyor kekeme gibi yada nebileyim agzımdan cıkmıyor kelimeler. Sonra buda geçti.
Şimdi şiddetli bir şekilde boyundan aşagı sağ kol parmak uclarıma kadar şiddetli bir ağrım var. Uyusma var. Bazen elimi kolumu hissetmediğim oluyor.saç diplerim tek tek her biri ağrıyor size öyle diyim. O kadar agrıyor ki artık dayanamadım acilden ortopediye gittim.hemen yatış yaptı serum verdi çok rahatladım. Ama sorunun benlik değil beyin cerrahi gitmen gerekiyor dedi. Yarın akşama gideceğim inşallah. Her gün geçtikce agrılarım şiddetleniyor ve vucudumda baska yerlere vuruyor. Resmen agrı vucudumda geziyor. İlk kez basıma geliyor bu durumla karsılasanız oldumu hiç. Şu an agrı belimde