eymenim_ Kubos58 ayy normalde ben hiç bilmem böyle cinsiyet usg ama son günlerde nub teorisi varya ona bakaraktan uygunsa bebeğin duruşu kendi çevremden 2 3 kişi tuttu normalde burdan hiç kimseye yazmamıştım aslında bu ilk oldu banada😅😅🫣🫣🫶🫶
eymenim_ 07Papatyam38 size hiç tahminde bulunmadığı Dr. Bende perşembe 12+1 oluyorum kontrol o zaman bakalım bir oğlum var buda kız olsun istiyorum
07Papatyam38 eymenim_ ben cinsiyet partisi yapacağımı söyledim ilk bebeğim. Ondan dolayı söylemedi ben kız istiyorum insAllah kızım olur 🥰💕💕27 sinde öğreneceğiz
Betull0 Bana da tahmin yapabilirmisiniz [https://mutluresim.com/images/2023/10/31/n0YDXx.jpg](https://)
Esra_4774 Sare_3466 Biraz daha büyüsün yine USG atabilir misin bakayım senin iocn en azından 2 hafta sonrası kesesi tam gözüksün ama