Leyla1993 Kizlar şöyle bir şey duydum Eğer hamilelikte et yiye biliyorsan Erkek)Yiyemiyorsan Kız.Sizce ne kadar doğru?
NewMomm1 Leyla1993 Et normalde de çok sevdiğim bir şey değil hamilelikte de pek tüketmedim açıkcası ama oğlum oluyor😂 Hurafe.
oznurr__ Leyla1993 benim de bebeğim kız 7 . Ayda olmama rağmen hala mide bulantısı yaşıyorum kendim et kokusuna falan gelemiyorum ama biri yaparsa çok da güzel yiyorum 😂
LavinsMom Leyla1993 ben hamileliyin basinda hic et yiyemiyordum tiksiniyordum . Simdide pek aram yok. Ama bebegim erkek. Herkes kiz olucak diyordu etten tiksindigim icin.
Leyla1993 Minigiim-vebenn52 ben ikinci bebeğimin cinsiyyeti i bilmiyorum ama ilk kizimda et yemedim yiyemedim.simdide.merak etdim acaba bu bebeğimde mi kız))
karaguzelirem_ Yani bende yiyorum bilmiyorum bundan dolayı mıdır ama cinsiyetimiz erkek bence hurafedir çünkü ekşi yersen kız tatlı yersen erkek derler , benim canım aşırı ekşi şeyler istiyor mesela yanlış bir bilgi 😂 her duyulana inanmamak lazım
sevaldqn1 Leyla1993 ya tabiki bunlar hurafe ama ben ettten tiksindim yiyemedim cinsiyetimiz de kız tiksinmem geçti ama eskisi gibi seve seve yiyemiyorum hala😅
Enu1004 Hurafe sanırım çünkü benim kız eti o kadar seviyor kiii et yediğim günler içimde horon tepiyo😅 açıkçası ben de et yemezsem sanki hiç doymamışım gibi oluyor. Mutlaka etli yemek yemeliyim.
MelteM2cck Leyla1993 çok yanlış. İlk hamileliğimde olabildiğince fazlasıyla et aserdim her türlüsü. Ve yedim de 9 ay et yedim Sonuç kız 😁
Hanimeller Leyla1993 yooo benım arkadaşım erkek bebek bekliyor 7 ayına kadar ağzına et koyamadı bende başından beri et yiyorum kız benım ki de tamamen ters yanı 😂