desagr doktora inanmadığımı söylemedim bayan. Nst ile alakalı hiç bir bilgim Yok. Bu forumda o kadar çok saçma soru soran varki yok kaynanasından yada ondan bundan bahseden ? 😉 benim hamileliğimle,tecrübesizliğimle ve ilk defa anne olmanın verdiği heyecanla birşey sormam neden rahatsız etti sizi anlamadım? Tıp okuduğunuzu iddia etmedim. Hamilelikte Tecrübeli olmak içinde tıp okumaya gerek Yok. Rahatsız olduğunuz sorularada cevap yazmak zorunda değilsiniz. Ben 40 üstü sancı oluyor diye okumuştum burda. Bian heyecanlandım Doğummu başladı diye ? Azarlayacak başka birini bulun kendinize