Vandb kesinlikle, hiç bir öğretmen bu beklenti içinde değildir. Ama ben de çok heyecanlıyım, kızımın ilk öğretmeni, okulu sevdiren en büyük etkenlerden biri, bir kaç ayda çok mutlu olduk tanıdığımıza. O gün bir hoslukla gününü renklendirmek, minnettarligimizi göstermek istiyoruz. Kizim olayın farkında değil tabi😁😁