Kızlar merhaba ilk olarak sürecimden bahsetmek istiyorum. bende pcos var ve doktor kontrolünde femara başladım yumurtlama takibi yapıyoruz bu ikinci kullanımım. Geçen ay 10 ekimde regli oldum ve 18ve 19 Ekimde doktora gittim 19 unda yumurtam 23 mm olmuştu ve çatlatma iğnesine gerek olmadığını söyledi doktor 2 günü değerlendirmemi söyle ondan sonra ben bi dolu bir boş yaptım. 2 hafta sonra tekrar gel demişti bana yani oda 2 Kasım oluyor fakat benim regli tarihim 10 Kasım. Şunları sormak istiyorum. 1.cisi yumurtlamadan 2 hafta sonra regli mi olmam gerekiyor yoksa regli tarihinde mii? Beni aydınlatır mısınız ? 2.cisi de şuanda test yapsam gebelik var ise çıkar mı?