Ben normal muayeneye gittiğimde hamile değilken kalp şeklinde rahim olduğunu öğrendim ve direkt düşük riski var vs dedikleri için hamile kalmayada çok korktum, çok şükür ilk gebeliğim ve suan 17+6 dayız 🙏🏻 umarım bir sorun olmaz ve her birimiz sağlıkla süreci tamamlarız illaki aksilil olacak diye bir şey yok gönlünüzü içinizi ferah tutun doktorum bana sadece 3 ay boyunca düşük olmasın diye ilaç kullandırdı