Iremco12
Ben ilk zamanlar her ay gittiğimde 2 kilo almış oluyodum. Doktorum da hafiften laf çarpıtmıştı, yani daha az kilo alan hamileler var diye.. ilk zamanlar bulantı kusma olmuyodu bende. Belki de o yüzden kilo fazlaydı bilmiyorum.
Şimdi 6.aya girdim. Sanırım 9 kilo falan aldım. Artık tartılara bakmak istemiyorum.
Hamişlik öncesi nasıl besleniyorsam yine aynı besleniyorum. Sadece et balık ceviz tüketimini artırdım. Ben de gerçekten anlamıyorum neden sürekli kilo aldığıma dair. Hergün işe gidiyorum, öğlenleri yürüyüş yapıyorum falan ama sürekli bi kilo alma halindeyim. Tatlı da yemiyorum öyle. Cips falan zaten normalde de yemezdim.
Bu hafta şeker yüklemesi var. Bakalım sonuç ne çıkacak. Diyet programı başlatırsa şaşırmam artık :(