Halin Merhaba kızlar. Şuan 12+2 haftalığım. Acaba doktora gitsem cinsiyetini öğrenebilir miyim? Belli olmuş mudur ki?
Leyla1993 Halin su sıralar bence belli belirsiz oluyor 2-3 haftada bekle tam o zamanlar göre bilirler ama şimdi yeni