Simayyy canım hiç gerek yok, bu cok yüksek bir rakam. Yüksek olmasından ziyade çoğu doktor veya es dost basit bir ateş ölçer tavsiye ediyor. Elektronikler doğru ölçmeyebiliyor. He çok almak istersen de kendin bilirsin tabi🙂 eczaci arkadaslardan falan aldığım fikirler bu yönde.