tugce_061 Kızlar, hepinize merhabalar benim ilk gebeliğim test yaptım çift çizgi çıktı hastaneye kan vermeye de gittim değerim 1596 çıktı muayne randevumu pazartesi gününe aldım , muayne olmak için geç bı vakit mi yoksa özelde muayne olayım mi bi
Abikardes12 tugce_061 gec degıl buyuk ıhtımal pzt gıdıp keseyı goruceksın sonrada 10 gun sonra kalp atısı ıcın cagırcakları seni
tugce_061 Girlshey 3 gün gecikme ile test yaptım çift çizgi çıkmıştı ama biraz silikti bende iki gün daha bekleyip 5.gun yaptım tam belirgin çıktı cuma günüde kan verdim