Nursonmez Erkek bebeğe hamile olan anneler isim ne karar verdinizz? Ben Serhat koyacam ismini. Bakalım en fazla hangi isim karar verilmiş😀
Yagmurakyurek Nursonmez eşim Alparslan istior ama ben Yusuf Çınar istiorum bakalım bizde karar vermedik daha 😁 şubata doğum hayırlısıyla
Abikardes12 Nursonmez 6 haftalık hamileyim erkek olursa Allahın izniyle Hasan Uras koymayı düşünüyorum 💭
Nursonmez Yagmurakyurek şubata kadar bi karar verirsiniz ikinizinde seçtikleri güzel hayırlısı olsun😊😊
Nursonmez Feyzabeyoglu oluyor öyle şeyler benim bir tanıdığımın kızı var 1 aylık hala isim bulamamışlar😅
NewMomm1 Feyzabeyoglu Merhaba Sezaryen için gün alabildiniz mi? Yoksa uygulamaya göre mi 5 haftanız var? Sizinle aşağı yukarı günlerimiz yakındı hatırladım sizi sormak istedim😂