tugcesakzci haticeguneess belirtilere göre cinsiyet belirlenmesi diye bir şey yoktur. Mesela benim çok fazla mide bulantım vardı bütün hurafeciler kızın olacak erkek mide bulantısı yapmaz dedi ama bebeğim erkek.
Papatyaa_01 haticeguneess hiç bi belirtim yoktu kızım oldu :) yani bulantı kusma olmadı, aşerme olmadı
Seylan haticeguneess bi kızım var onda çok kasık ağrısı çektim ilk aylar akıntım çoktu şimdi hamileyim akıntım yok sırtım ağırıyor kasık ağrım yok kızımda hiç tüylenmedim şimdi kıl çıkmayan yer kalmadı cinsiyeti erkek
eymenim_ Oğlumda hamile olduğumu hiç bilmiyordum normal hamile değil gibiydim doğuran kadar hemde ama bunda sabah bulantısı çektim 12 haftadayiz sanki yeni yeni hafifledi cinsiyeti bilmiyorum inşallah kız olur çok istiyorum.. 💖💖💖🫰🫶
Nursonmez haticeguneess daha belirtiler belli olmadan eşim makas ve bıçak taktiğini denedi bıçak olan mindere oturmuştum (zaten hissetmiştim emindim erkek olacağına) gerisinde 1-2 hafta mide bulantısı yaşadım sadece mide yanması çok az yaşadım bunlar için şurup kullandığından dolayı çok uzun sürmedi beni çok yormadı göbeğim erkek göbeğine benziyoe ilk zamanlar ekşi tuzlu aşerirdim sonra tatlı aşermeye başladım yüzümdeki tüm sivilceler gitti bebek gibi oldum gebelikten önce sivilce doluydu😅 şimdi 37 olduk bir iki tane küçük sivilce çıktı