Kızlar bugün kontrolüm vardı 34. Haftada bebeğim 2.900 dü bugün gittiğimde ise 36 haftalığım 3.127 olmuş yani bana çok az geldi doktorum kan akımı iyi ama hareketlerini takip et haftaya gel bakalım bidaha birşey olursa hemen alırız dedi bakalım siz yaşadınızmı bu durumu