Öncelikle sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah canım 🙏🏼 Benim ilk oğlum oldu onda da 3 ay kusma filan yaşadım şimdi kızıma hamileyim şuan 17+2 günlüğüz hala daha mide bulantısı kusmam devam ediyor bide ben sağda kese olursa erkek solda kese olursa kız diye duymuştum benim aynısı oldu oğlumun kesesi sağdaydı hep kızımın kesesi de hep solda ☺️