nurcantasdmir Kızlar ben özele gidiyordum şimdiye kadar ama özelde doğurmak bana 20-25 civarına patlayacağı icin devlet araştırması yaptım zeynep kamilde muayene oldum ve memnun kaldım orada doğum yapıp memnun kalan veya kalmayan var mı?
0107 nurcantasdmir valla ben hem özele hemde tavsiye üzerine Zeynep kamile gidiyorum doğum için bişey diyemem ama bende 2 kez muayene oldum orada ikisinde de çok memnun kaldım.