ozgetumer Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim 3 hafta kadar önce de mantar oldum o zaman tek doz gyno-travogen diye bir fitil yazmıştı doktor. Şimdi tekrarlayınca 3 doz gynomax xl yazdı. Sizlerin deneyimleri ne bu sıkıntıyı çekenler yazabilir mi?
Rabiasemizz ozgetumer Cnm enfeksiyon ve mantardan hamilelikte bana da doktorlar yazmıştı bu cuma doktora gittim tekrardan koku var dedm hafiften batikonla yıkayalım dedi Önceden vajinal yolla bu ilaçların verildiğini söyledim kim verdi dedi hamileyken kullanılmaz dedi Devlet hastanesi Zeynep kamilde takipliyim anlamıyorum valla değişik her doktor 38+2 yim bende
Rabiasemizz ozgetumer Ama bu mantara enfeksiyona en iyi çözüm intim yıkamalar oluyor İlişkiden sonra duşta vajinanı onunla yıkıyorsun içini değil ama genel dışını temizliyorsun sabun gibi düşün bana çok iyi gelmişti o bitince tekrarladı ½ ay sonra
Sedac23 ozgetumer ben bu fitili kullandım iki günde geçti, çok pişman oldum direttiğime de inşallah size de faydalı olur
ozgetumer Alllah allah benim özel de bir doktorum var diğeri de muayenehanesi var 2 doktora gidiyorum aslında ama ikisinin de birbirine söylüyorum onaylıyorlar aslında. Neden kullanılmaz dedi doktor size