Gamizzzz Umay_merve0 benim ilk öğrendiğimde 116 çıkmıştı ama sat a göre hesaplandığı için cocuk direk ⅘ haftalık denilmişti betaya çok bakmayın ordaki değer hamilelik olup olmadığı için bakiliyor zaten bidaha beta bakılmıycak
Umay_merve0 Gamizzzz Tekrar kan vermeme gerek yok o zaman dış grbelik falan olur diye tekrar vereyim demiştim kanı o zaman gerek yok
Gamizzzz Umay_merve0 tekrar verin ben toplam 2 kez verdim beta değerin yükselmişse hamilesindir zaten