Ecemnm yok hep nihan hanim olarak düşünmüştüm internette yorumları çok iyiydi. Size son bir şey sorsam 🙏 diyelim haftaya gittim kese gorundu ama kalp atışı için erkendi. Sonra tekrar gidince paketteki haklarımı boşuna mı kullanmış oluyorum ? O yüzden devlette keseyi görüp o sejilde mi gitmek mantıklı sizin nasıl olmuştu?