Kızlar bu durumda olan var mı şuan zaten etliyim bence 🤣 yani 66-67 kgim 1.65 boyum var armut tipi vücudum var bu kiloyla gebe kalsam 80 le doğururum galiba baya baya korktum sizler hızlı kilo vermek adına neler yapıyorsunuz. Aynı zamanda gebelikte deniycem diyette yapicam zaten gebe kalmam bir kaç ayı bulur diye düşünüyorum ama en azından 60 la hamile kalsam bile kar bana