petekceee izin almana gerek yok o haftada. Ben kontrole gittiğimde söylemiştim doktora sadece. Rapor daha ileri haftalarda. Ben aktarmalı uçuşla geldim mesela 8 saat uçuşun biri diğeri 1 saat sürüyordu. İleri haftalarda da uzun uçuşlarda varis çorabı giydim.