Kızlar merhaba🌷bebeğim karnımın alt tarafında minik minik atıyo ama hareket değil eminim hıçkırık gibi:) refleks hareketi olarak biliyorum kendi kendine olup geçiyor değil mi ? Eşim üzülüyor uzun sürmez inşallah diye :)) bilgilerinizi yazarsanız sevinirim 🫶🏻