Fdmk bizim de 3-4 aylıkken normal grip diye gidince düşük çıkmıştı doktor şurupları kullanıp bi kaç gün sonra tekrar kan vermemizi istemişti verdik yine düşük çıktı bi kaç defa böyle git gel yaptık en sonunda başka bi doktor çocuk hemotolojiye sevk açtı bizim değer referans olarak belirtilen en düşük değerin atıyorum 4-10 olması lazım bizim 3 falan çıkıyordu hep orda detaylı kan tahlilleri yapıldı baya hatta biz periferik yayma testi de verdik onun sonucunda 2 haftada çıkmıştı çok şükür temizdi bebeklerin çoğunda olabileceğini büyüdükçe normal değere geleceğini söylemişti 6 ayindan sonra toparladı çok şükür ondan sonra tekrar gidip özel olarak baktirmadik sonuclari temiz çıktığı için sadece bağışıklık açısından düşük oluyordu çabuk enfeksiyon oluyordu bogaz grip gibi siz de detaylı baktırın çok küçük oldukları için hastalanmalari kolay oluyor ama büyüdükçe düzeliyor o değer merak etmeyin su an 4 buçuk yaşında nötrofil değeri de gayet normal dediğim gibi büyüdükçe düzeliyor