minigiminannesi03 bence bu yüzden bile kesinlikle tüp bebekten hatta normal yolla gebe kalmadan önce genetik testi uygulamak istemesi çok iyi birşey. Çünkü eğer genetikte bir bozukluk varsa ne kadar hamile kalırsanız kalın hüsran olacak sonuç. Genel anlamda zaten piskolojik olarak yorulduğumuz için size ters gelmiş olabilir ama doğru birşey söylemiş size.Rabbim sağlıklı gebelikler bebekler nasip etsin hepimize