MelodyFairy bende de var pko eşimdede sperm sorunu vardı sizin dediğiniz gibi sayı düşüklüğü şekil bozukluğu ve ileri hareket düşüktü 2 aşılama tutmadı 2 tüp bebek denedik tuttu ama kürtaj ve kimyasal sonuçlandı daha sonra kendiliğinden hamile kaldım kızım 1 buçuk yaşında o 7 aylıkkende 2. Ye hamile kaldım yani tutmaz diye bir şey yok inşallah Allah gönlüne göre versin 🙏❤️