Bendede polikistover vardı ama benim her iki yumurtalıkta hafif derecedeydi. Düzenli doğum kontrol hapı kullandım. Daha sonra kistlerim gitmişti. Çocuk düşündüğümüz gibide tuttu. Kimisi kistlerin hiç gitmediğini uyuduğunu söylüyorlar. Bilemiyorum. Ama ben 4 sene boyunca hap kullandım düzenli doktora gidip geldim. Yediklerime dikkat ederdim. Belli bir kilonun üzerine çıkınca zayıflardım.