Arkadaşlar geçen salı ikili test yaptırmıştım. Şimdi öylesine e nabıza girdim şu iki sonuç görünüyor. Daha düşecek mi yoksa bu kadar mı oluyor sonuç? Ona göre randevu alacağım doktordan. Bir de sonuçlarım nasıl arkadaşlar anlayan var mı?
