nb- -Sevgi ben fe solo ve smart fold aeasındayım birini alıcam ama benim çevremde de hiç yok kullanan
Evremoz -Sevgi ben de aldım kurdum bi köşede bebişi bekliyor. Sağlam hissettiriyor kumaşı demirleri fln.
-Sevgi Snmlsn bizde prensesimizi bekliyoruz araba çok hoş çok kullanışlı ama insan yinede kullanan birinden de duymak istiyo cidden
Cem_re24 -Sevgi Ben de prego solo aldım, fiyat performans açısından en içimize sinen araba bu oldu 😊 ama kızımız doğmadığı için henüz deneyimleyemedik. Umarım hepimiz memnun kalırız
Sena16 Paylaşımlari yeni gördüm ben 18 aydır kullaniyorum çok memnunum arabayla yada toplu taşımayla her şekilde rahat kullandim