Nihalblt 29.haftada gittim omuz hizasında kestirdim. Yıka, kurut, bakım yap hepsi eziyete dönmüştü. Üstelik cansızlanmıştı. Şimdi kendine geliyor. Şimdi 32.haftadayız. Bebek 2 kilonun üzerinde boyu 42 cm sanırım. Sanırım vitamin vs gitmemesi söz konusu değildir 😅