Esrass21 Bugun dr gittim fakat sadece kesem gorundu sizce normalmi reflime gore 5+3 goeunuyoruz ama sanirim cok daha kucuk bilemiyorum
Kediannesi1 Esrass21 5 haftalık sadece kese görünmesi normal kan değeri de güzel 7. Haftada da kalp atışı duyulur inşallah
Yazgull_kurt22 @"Esrass21″bence küçük olduğu içindir bende adetim 4 gün vardı dün test yaptım silik çizgi cıktı günüm gectikten sonra gidicem doktora kese görünsün diye stres yapmayın sağlıkla gelsin inşallah
Esrass21 Ilk gebeligimde gormustuk sadece kalp atisini dinlememistik ama bunda gorukmuyor sanirim daha kucuk oldugu icin sizinde dedginiz gobi