Nursumeyye5 Kızlar 27+4 üm doktor bebek kilo olarak önden gidiyor dedi 1 kilo 250 gram olmuş suyu da fazla dedi ben bi risk görmüyorum ama tedbir amaçlı perinatoloğa görün dedi sizce normal mi bu durum ?
Liv3652 Nursumeyye5 o haftada benim 1.350 gr di sadece şeker yüklemesi yaptırdım oda normal çıktı doktorum da birsey demedi tekrar sorun olarak görmedi
Liv3652 Nursumeyye5 suyumla ilgili birsey dememişti açıkçası kilosuyla alakalı da birsey dememişti annem şeker hastası olduğu için yükleme yapılacaktı zaten rutin olarak daha önce detaylıya girdiniz mi orda perinotolog birsey demiş miydi
Nursumeyye5 Liv3652 Girdim daha önce suyu kilosu haftasıyla uyumlu demişti ama o zaman 22 haftalıktım 500 gram civarıydı bu son iki kontrolüm de önde deniliyor
Liv3652 Nursumeyye5 ultrason cihazından bile fark edebiliyor bazen bazı bebekler iri oluyor sonuçta doktorunuz yönlendirdiyse görünmekte fayda var ama çok önemli olacağını düşünmüyorum şekeriniz de çıkmamış