Cansucannnnnnnn Kızlar çok şükür bugün bir sürü aksilik vs derken çok şükür trasnferim oldu 12.30 gibi şu an hale hastanedeyim uzanıyorum hepinizden dualar bekliyorum
Melike3435 Cansucannnnnnnn hayırlı haberler al inşallah canım hiç stres yapma pozitif ol bi de ilk günler dikkat et uzan yat genel olarak 🌸
Ravza11 Cansucannnnnnnn ayy ne kadar heyecanliii😍😍 Kasım’da bende transferim inşallah güzel sonuçlar alırız canım 🤲🏻 kac embriyo transfer edildi
Cansucannnnnnnn Ravza11 teşekkür ederim canım bnim iki embriyo transfer edildi bir saat uzandım sonra lavobaya gittim bir saat daha uzandım sonra çıktık yola eve gldik uzanıyorum her şey güzel olur umarim
Cansucannnnnnnn [silindi] ınsllah canım bnim bu yolda emek veren herkes pozitifi görsun insllah şimdi sabırla 10 günü bekleyeceğim